لوله پلی اتیلن گازی سایز 200

پلی اتیلن گازی سایز 200 

پلی اتیلن از ساده ترین و ارزان ترین انواع پلیمر ها می باشد و از نوع پلیمرهای گرمانرم می باشد.

این محصول نیاز به پلیمریزاسیون اتیلن بدست می آید که با علامت اختصاری  PE  نشان داده می شود .

پلی اتیلن را اولین بار دانشمند شیمیدان آلمانی نشر نموده، او هنگام حرارت دادن دی آزومتان ها به ترکیب مومی شکلی دست یافت که بعد ها پلی اتیلن نام گرفت .

اتفاق مهم در سنز پلی اتیلن ، کشف چندین کاتالیزور جدید بود که پلیمریزاسیون اتیلن را در دما و فشار ملایم تری نسبت به روش های دیگر امکان پذیر می کرد . پلی اتیلن  PE  که با نام های غیر رسمی  POLYTHENE  یا  POLYETHYLYNE  نامیده می شود که در فرآیند پلیمریزاسیون متان بدست می آید، پلی ایتلن یک پلیمر گرمانرم، الاستیک و غیر سمی می باشد.

پلی اتیلن به طور معمول سفید رنگ هستند و از طریق مستربیچ ها می توان با توجه به محصول، رنگ های گوناگونی تولید نمود البته پلی اتیلن خورنپ نیز در بازار وچود دارند که قیمتشان بالاتر از سایر پلی اتیلن ها است. پلی اتیلن قابلیت شعله ور شدن را ندارند و در برابر مواد شیمیایی مثل اسید، محلول قلیایی و نمک مقاومت بالایی دارد.

با توجه به محدودیت منابع و خاک استفاده بهینه از نهاد های کشاورزی و افزایش تولید که در سطح از طریق کاربرد  فناوری های جدید و استفاده از رویکرد های کشاورزی دقیق بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

با مدیریت خوب آبیاری می توان اطمینان حاصل کرد که رطوبت خاک در طول فصل رشد در حد کافی نگه داشته می شود

پاسخ گیاه به آبیاری ، تابعی از وضعیت آب در گیاهان است که تحت تاثیر عوامیلی همچون پتانسیل آب و خاک و شرایط جوی نمی توانند برنامه های آبیاری از روش های تعیین آب درون گیاهان استفاده می شود.

 

کاربرد لوله پلی اتیلن های 200:

لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر اغلب برای نصب در شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، گازرسانی، شبکه های زهکشی کشاورزی، سیستم های انتقال آب و فاضلاب های صنعتی، سیستم های

آبیاری تحت فشار به صورت آبیاری قطره ای و بارانی، پوشش های انواع کابل مخابراتی و برق و… به کار می روند.

 

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-7066166

0912-8334186

021-66144527

021-66145209

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر یا 8 اینچ گازی مزیت های زیادی دارد؛

امکان اتصال و نصب آسان در روی زمین و زیر زمین یا کانال ها، عدم ایجاد نشتی در محل جوش لوله،

مقاوم در برابر زمین لرزه و رانش های زمین لرزه، مقاومت فوق العاده بالا در برابر اثرات  مخرب مواد شیمیایی، پایداری در دماهای بالا و محیط های بسیار سرد، کاهش هزینه ها و … مهم ترین مزایای لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر می باشند.

قابلیت های یک لوله پلی اتیلن به گرید مواد اولیه، قطر و ضخامت لوله، طول کلاف و وزن لوله در قیمت لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر تأثیر گذارند. تمام محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن با استفاده از فناوری های روز دنیا تولید می شوند.

این محصولات به نوعی دوستدار محیط زیست هستند؛ لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر دارای استانداردهای محیط زیست است و قابلیت بازیافت را داراست.

برای نصب لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر در شبکه های انتقال آب و فاضلاب به صورت دفنی، رعایت استانداردهای حفاری ترانشه ها، رعایت اصل های خرید مواد و تجهیزات، رعایت موارد  فنی و ایمنی جوشکاری و اتصال لوله ها، اجرای دقیق بازرسی های جوش و نصب لوله و در آخر، نظارت بر راه اندازی لوله پلی اتیلن امری ضروری و حیاتی می باشد.

پلی اتیلن ها در سه دسته اصلی تولید می شوند:

    • لوله پلی اتیلن گازی
    • لوله پلی اتیلن آبی
    • لوله پلی اتیلن فاضلابی

در ادامه با برخی از این دسته ها آشنا میشویم . . .

بهترین پلی اتیلنی که برای ساخت لوله مناسب می باشد، پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)، PE80 و PE100 است.

از این دو پلیمر مهم در ساخت انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن در ابعاد و مدل های مختلف استفاده می شود.

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن که در شبکه های آب و فاضلاب در ساختمان ها و سایر تأسیسات شهری استفاده می شود،

لوله پلی اتیلن سایز 200 میلیمتر است. انتقال مایع فاضلاب و آب های غیر قابل استفاده از مبدأ تولید تا محل تصفیه خانه توسط لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر و سایر انواع لوله پلی اتیلن انجام می گیرد.

مقاومت بالای لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر در برابر محیط اسیدی فاضلاب، عدم رشد باکتری ها بر روی دیواره لوله ها، عدم رسوب گیری داخل لوله، پایداری در برابر تنش مکانیکی ناشی از جریان سیل آب ها از درون لوله و مقرون به صرفه بودن، از ویژگی های اصلی این لوله ها می باشند.

اتصال دو لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر به یکدیگر به راحتی قابل اجرا است. با توجه به قطر این لوله ها بهترین روش برای متصل کردن دو سر لوله، استفاده از شیوه بات فیوژن است. برخی از فلنج ها نیز برای این کار مناسب هستند.

از لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر برای نصب در سیستم های آبیاری و زهکشی کشاورزی و انتقال مواد شیمیایی نیز استفاده می شود. این لوله ها وزن سبکی دارند و موجب صرفه جویی در بسیاری از هزینه های اضافی در یک پروژه خواهند شد.

گروه صنعتی پتیلن صنعت بهترین نوع لوله های پلی اتیلنی را برای این اهداف فرآهم می کند. برای دریافت قیمت لوله پلی اتیلن سایز 200 میلیمتر و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه سفارش این تجهیزات می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

لوله پلی اتیلن 200 میلیمتر( 8 اینچ )

لوله پلی اتیلن آبرسانی وانتقال گاز

لوله‌های پلی اتیلن سایز 200 میلیمتر (قطر اسمی خارجی) پتیلن صنعت با برترین مواد PE100 در شاخه های 6 و 12 متری تولید میشود.

لوله‌ پلی اتیلن 200 میلیمتری عمدتا به عنوان لوله‌ فرعی در آبیاری و انتقال آب در زمین‌های کشاورزی و آبیاری باغات و گلخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این لوله‌ها قابلیت نصب انواع دریچه‌ و دریپرهای موجود در بازار را دارا می‌باشد و سازگاری 100 درصدی با تمامی اتصالات استاندارد را دارد.

کاربرد این لوله‌های پلی اتیلن 200 میلیمتر :

آبیاری معمولی و انتقال آب , انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای , سیستم‌های آبیاری تحت فشار , سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت، لینیر و رول لاین.

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانی مخصوص کشاورزی غالبا بوسیله اتصالات پیچی می‌باشد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده کرد.

لوله‌های پلی اتیلن پتیلن صنعت با تکنولوژی مدرن آلمان تولید می‌شود و از مزایای بیشمار این لوله‌های پلی اتیلن به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

 

    • مقاوم در برابر پرتو ماورا بنفش, اسید و مواد شیمیایی مورد استفاده در کشاورزی
    • ساخته شده از بهترین مواد به منظور حصول اطمینان از کارکرد دقیق و طولانی مدت
    • بهترین انتخاب برای کشت‌های فصلی
    • قابلیت نصب در عمق و سطح خاک
    • مقاوم در برابر کشش در هنگام نصب
    • وزن سبک
    • کمترین فضای لازم برای نگهداری در انبار
    • مقرون به صرفه بودن و کم حجم

 

جداول مشخصات ضخامت بر اساس استاندارد DIN8074 و استاندارد ISIRI 1331 و ISIRI 14421

برای لوله پلی اتیلن PE100 با ضریب ایمنی 1.25 و شرایط دمایی 20 درجه و 50 سال فشار کار مجاز تنظیم گردیده است.

 لوله پلی اتیلن سایز 200 میلی متر یا 8 اینچ در شاخه های 6 متری و 12 متری تولید می شود.

با فشارهای کاری 4، 5، 10، 16 اتمسفر و طبق سفارش 20 اتمسفر با مواد PE63 , PE80 , PE100 مطابق با استانداردهای پلی اتیلن تولید می شود.

لوله پلی اتیلن سایز 200 میلی متر معمولا به عنوان شاه لوله اصلی استفاده می شود که سایز های کوچکتر لوله پلی اتیلن از آن انشعاب می گیرد.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 200 میلی متر :

در آب و فاضلاب شهری و روستایی، انتقال آب رودخانه، هدایت سیلاب و...

لوله پلی اتیلن سایز 200 با فشار کاری 4AT و 5AT برای فاضلاب و 6AT،10AT،16AT برای انتقال آب با مهر استاندارد کاربرد دارد.

برای اینکه مقاومت خط لوله پلی اتیلن سایز 200 میلی متر بیشتر شود توصیه می گردد که برای اتصال این لوله ها از رینگ و فلنچ با فشار متناسب استفاده شود.

معمولا در این خطوط لوله از فشار شکن استفاده می شود.