نصب و راه اندازی لوله پلی اتیلن گازرسانی سایز 110:

سیستم های لوله کشی پلاستیکی پلی اتیلن برای اهداف عمومی آب، زهکشی و فاضلاب - پلی اتیلن.

لوله های پلی اتیلن گازرسانی می توانند توسط الکتروفیوژن یا اتصال جوشی لب به لب متصل شوند.

این روش باعث می شود لوله در خارج از خطوط لوله ذوب شود ، عرض خطوط لوله مورد نیاز کاهش یابد و حفاری به حداقل برسد.

طریقه نصب لوله پلی اتیلن گازی سایز 110 :

لوله ها باید در بالاترین سطح در خطوط لوله نصب شوند. در بعضی موارد ممکن است پلی اتیلن به طور مستقیم روی ته سنگر تراش خورده گذاشته شود که خاک یکنواخت، دانه ریز و عاری از سنگهای بزرگ و سنگ چخماق باشد.

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-8334186

0912-7066166

021-66144527

021-66145209

 

در موارد دیگر خطوط لوله باید تا عمیق حفر شود تا حداقل 100 میلی متر بستر شن، سنگ خرد شده یا ماسه درشت ایجاد شود. مخلوط شن و ماسه نیز قابل قبول است، به شرط آنکه اندازه شن کمتر از 20 میلی متر باشد.

 

همیشه:

  • لوله ها را روی زمین و سطح محکم ذخیره کنید
  • لوله را از اشیا sharp تیز و سنگ دور نگه دارید
  • بسته بندی محافظتی را دست نخورده نگه دارید تا زمانی که برای استفاده مورد نیاز باشد

هرگز:

  • لوله ها را نکشید یا رول نکنید
  • لوله را نیندازید یا پرت نکنید
  • در اطراف لوله از قلاب و قلاب فلزی استفاده نکنید
  • لوله ها را در نزدیکی مواد پتروشیمی یا مواد تهاجمی دیگر نگهداری نکنید.

برای اطمینان از تراز شدن لوله و پریزها باید سوراخ های ترخیص مفصلی در خطوط لوله حفر شود.

لوله ها را می توان در یک سنگر برش معمول باز و در خطوط لوله متصل کرد، یا یک خطوط لوله باریک که لوله ها در بالای سطح زمین متصل می شوند و متعاقباً در خطوط لوله پایین می آیند.

عرض یک خطوط لوله برش باز باید حداقل لوله O.D باشد. به علاوه 250 میلی متر برای فشردگی صحیح سیل پر و فضای کار در خطوط لوله امکان پذیر است.

محل قرارگیری کابلها و لوله ها از سایر تاسیسات باید قبل از حفاری مشخص شود و در تمام مدت پشتیبانی یا محافظت شود. هرگونه آسیب دیدگی باید گزارش شود.

 

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-7066166

0912-8334186

021-66144527

021-66145209

 

دیوارهای خطوط لوله 1.2 متر و عمیق تر باید پشتیبانی شوند.

 پلی اتیلن ماده ای انعطاف پذیر است و می تواند تحت بار بدون تغییر شکل تغییر شکل دهد.

با این حال، مهم است که هر تغییر شکل به حداقل برسد و قرار دادن مواد جانبی پر کننده صحیح و مواد اولیه اولیه به درستی با تراکم کافی انجام شود.

حداقل یک پوشش 100 میلی متری باید بالای تاج لوله قرار داده شود، از تجهیزات فشرده سازی سنگین با پوشش کمتر از 300 میلی متر استفاده نشود. پس پر کردن می تواند در لایه های 300 میلی متری ادامه یابد.

تخلیه خطوط لوله ها باید در اسرع وقت پس از لوله گذاری آغاز شود تا از لوله در برابر صدمات ناشی از سقوط اجسام در خطوط لوله محافظت شود. برای محافظت از لوله در برابر آسیب احتمالی تداخل در آینده، روش خوبی است که یک نوار مارکر 300 میلی متر بالاتر از تاج لوله نصب کنید.

 نوارهای نشانگر همچنین می توانند شامل یک سیم ردیاب باشند تا امکان شناسایی خط لوله در آینده فراهم شود.

حمل و نقل و انبار کردن لوله پلی اتیلن گازی سایز 110:

هنگام حمل و نگهداری لوله ها مراقب باشید که لوله را خراشیده و تمیز نکنید. نمرات و خراش های کمتراز 10٪ ضخامت دیواره بر عملکرد سرویس تأثیر نمی گذارد.

نوارهای مشکی، مشکی/ آبی و پلی اتیلن نوار مشکی/ قهوه ای در برابر اشعه ماورا بنفش تثبیت شده و از آن در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت عالی می کند.

پلی اتیلن آبی و زرد حاوی تثبیت کننده اشعه ماورا بنفش است که فقط در برابر تخریب ذخیره سازی مقاومت می کند.

محصولات ذخیره شده برای مدت طولانی باید پوشانده شوند یا در داخل آن ذخیره شوند.

برای حمل و نقل و انبار کردن لوله پلی اتیلن گازی سایز 110، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. جلوگیری از خراشیدگی: در حین حمل و نقل و نگهداری لوله‌ها، باید مراقب خراشیدگی آنها باشید. خراش‌های کمتر از 10٪ ضخامت دیواره لوله بر عملکرد و کارایی آن تأثیر زیادی ندارد.

2. محافظت در برابر اشعه ماورابنفش: لوله‌های پلی اتیلن معمولاً با نوارهای مشکی، مشکی/آبی یا پلی اتیلن نوار مشکی/قهوه‌ای مجهز می‌شوند که در برابر اشعه ماورابنفش محافظت می‌کند. این ویژگی مهم است زیرا اشعه ماورابنفش می‌تواند بر روی لوله‌ها تأثیر داشته باشد.

3. استفاده از لوله‌های با تثبیت کننده اشعه ماورابنفش: لوله‌های پلی اتیلن آبی و زرد حاوی تثبیت کننده اشعه ماورابنفش هستند که تنها برای مقاومت در برابر تخریب نگهداری طولانی مدت مناسب هستند.

4. پوشش یا داخل قرار دادن در ذخیره‌سازی: برای ذخیره لوله‌ها به مدت طولانی، می‌توانید آنها را بافته یا در داخل آنها قرار دهید تا از عوامل زیان‌آور محافظت شوند.

به یاد داشته باشید که برای حفظ کارایی و عمر مفید لوله‌های پلی اتیلن، رعایت دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولید کننده بسیار مهم است.