سپتیک تانک پلی اتیلن
تولید و فروش سپتیک تانک

 

سپتیک تانک پلی اتیلن

 پلی اتیلن از خانواده گرما نر م ها می باش که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلنبه دست می آید ، از طریق کاتالیست  و روش های پلیمریزاسیون این ماده می توان خواص مختلفی همچون چگالی ، شاخص جریان مذاب ، بلورینگی ، درجه شاخه ای و... در آنها کنترل کرد . پلیمر هایی با وزن ملکولی پایین را به عنوان روان کننده به کار می برند ف پلی مر های با وزن ملکولی متوسط واکس هایی امتزاج پذیر با پارافین می باشند و نهایتا پلیمر هایی با وزن ملکولی بالا تر از 6000 در صنعت پلاستتیک بیشترین حجم مصرف را به خود اختصاص داده اند ،پلی اتیلن ساختار ساده ای دارد به طوری که ساده تر زا نمام پلیمر های تجاری می باشد . یک ملکول پلی اتیلن زنجیره ای بلندی از اتم های کربن است که هر اتم کربن به دو اتم هیدروژن چسبیده است ؛ گاهی اوقات به جای اتم های هیدروژن در ملکول های پلی اتیلن یک زنجیره بلند از اتیل به اتم های کربن چسبیده می شود که به آنها پلی اتیلن شاخه ای پلی اتیلن سبک می گویند ؛ چون چپالی آن به علت اشغال حجم بیشتر کاهش یافته است ، در این نوعپلی اتیلن ، ملکول های پلی ایتلن به شکل تصادفی به یکدیگر متصل می شوند و ریخت و شکل بسیار نا منظمی را ایجاد می کنند .چگالی بین 0.91  تا 0.925 است و تحت فاشر و دمای بالا و اغلب با استفاده از پلیریزاسیون رادیکال آزاد وینیلی تولید می شود . البته برا یتهیه آن می توان از پلیمریزاسیون زیگلر ناتا نیز استفاده کرد . پلی اتیلن سبک با چگالی پایین عموما پلی اتینل نرم تر و دارای بلورینگی کمتر است . این پلیمر معمولا به صورت گلوله های شکل به بازار عرضه شده است و به طور وسیع در کاربرد هایی مصرف می شود که در آنها شفافیت خنثس بودن ، سهولت فرآیند پذیری پایداری و خواص خوب  الکتریکی مد نظر است.

 

 

 

از کاربرد های این نوع سپتیک تانک های پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • به عنوان پیش تصویه و تصویه مقدماتی فاضلاب بهداشتی واحد های مسکونی ، مجتمع های تجاری اداری ، هتل ها و رستوران ها به دلیل قونین شهرداری ها و محیط زیست
  • معادل سازی و پمپاژ فاضلاب و سیستم های تصویه فاضلاب
  • خذف ذرات قابل ته نشینی مانند چربی ها و روغن ها جهت جلو گیری از پر شدن سریع چاه جذبی و گرفتگی لوله ها به سبب تجمع چربی

 

        

 

پتیلن صنعت، آماده پاسخگویی و مشاوره فنی در زمینه خرید انواع لوله و اتصالات پلیمری به مشتریان عزیز در ساعات مختلف روز است.

  

آدرس: تهران، شادآباد، بازار آهن غرب تهران، مجتمع تجاری بهاران، خیابان بهاران 1، بلوک 34، پلاک 42 

تلفن: 66144527 - 66145209

فکس: 66145843

همراه:..09128334186