پتیلن صنعت |تولید کننده و عرضه کننده  لوله پلی اتیلن سایز در انواع سایز های کاری20
پتیلن صنعت | لوله پلی اتیلن سایز 75

لوله پلی اتیلن آبیاری سایز 75

پلی اتیلن چیست

 پلی اتیلن یکی از ساده ترین و ارزان ترین پلیمر های است و پلی اتیلن به صورت جامد و مومی و غیر فعال است . پلی اتینل  HDPE  دارای زنجیره ای شاخه ای دارد . پلی اتیلن سنتز شیمیایی گاز اتیلن است که معولا از ترکیب نفت خام و گاز های طبیخی به وجود می ایند ف از جمله نام ها ی  غیر رسمی پلی اتیلن می توان به  POLYTHENE DH  یا  POLYETHYLENEنام برد ، نام اختصاری پلی اتیلنPE می باشد که معمولا بر روی محصولات پلاستیکی ذکر می شود . پلی ایتلن از طریق کاتالیست و روش پلیمریزاسیون این ماده می توان خواص مختلفی همچون پف شاخص جر یان مذاب (MFI) بلورینگی ، درجه شاخه ای و شبکه ای شدن ، وزن سلولی و توزیع وزن ملکولی را در آنها کنترل کرد .

استفاده از لوله پلی اتیلن آبرسانی می تواند با توجه مزیت هایی که دارد از جمله شکست کم  آب بندی راحت تر در پروژه های تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری مدرن استفاده نمود .

پلی اتیلن اولین بار به صور انفاقی توسط شیمی دان آلمانی هانس ، سنتز گردید . وی در سال 1898 زمانی که به طور اتفاقی دی آزو متان ها را حرارت می داد به ترکیب مومی شکلی دست یاقت که امروزه ما به آن پلی اتیلن می گوییم و این محصول در طی عمر کوتاه خود تغییرات بسیاری به خود دیده است و از بسته بندی مواد خوراکی تا لوله های انتقال گاز و نفت و مواد شیمیایی که حساسیت بالایی دارند استفاده می گردد.

کمبودمنابع آب شیرین به خصوص در کشور های خشک و نیمه خشک از جمله ایران یکی از مسائل مهم پیش رو برای مدیران عالی کشور است . بر اساس آمار های موثق ، 92 % از مصرف آب در بخش کشاوری است که با توجه به سنتی بودن روش های آبیاری در آینده می تواند لظمات بسیاری را به بخش تولید کشاورزی وارد نماید . بخش کشاورزی در ایران نیازمند استفاده و بهینه کردن روش های آبیاری مدرن می باشد .

استفاده از لوله پلی اتیلن آبرسانی می تواند با توجه مزیت هایی که دارد از جمله شکست کم  آب بندی راحت تر در پروژه های تبدیل آبیاری سنتی به آبیاری مدرن استفاده نمود .

پلی اتیلن اولین بار به صور انفاقی توسط شیمی دان آلمانی هانس ، سنتز گردید . وی در سال 1898 زمانی که به طور اتفاقی دی آزو متان ها را حرارت می داد به ترکیب مومی شکلی دست یاقت که امروزه ما به آن پلی اتیلن می گوییم و این محصول در طی عمر کوتاه خود تغییرات بسیاری به خود دیده است و از بسته بندی مواد خوراکی تا لوله های انتقال گاز و نفت و مواد شیمیایی که حساسیت بالایی دارند استفاده می گردد.

 

کاربرد های لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن به دلیل ویزگی هایی که دارند در صنایع مختلف و گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند از جمله بیشترین کاربرد های پلی اتینل می توان به فاضلاب ف آبرسانی ، گاز رسانی ف آتشنشانی و... نام برد . اما از مهمترین کاربرد ها لوله پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد .

 

 

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-7066166

0912-8334186

021-66144527

021-66145209

 

 

لوله پلی اتیلن آبرسانی

لوله پلی اتیلن آبرسانی به دلیل خوردگی و عدم رسوبپذاری باعث می گردد کهه هزینه اجرا و نگهداری تاسیسات شهری بسیار کاهش پیدا کند ، استفاده از لوله پلی اتیلن چیزی بیش از 50 سال است که در تاسیسات شهری و خطوط انتقال اب مورد استفاده قرار می گیرند .

لوله پلی اتیلن فاضلابی

از دلایلی که موجب گردید مسئولین سعی در جمع آوری فاضلاب های ضهری و صنعتی نمایند ، خوردگی ، زنگ زدگی ، آلودگی هوا وخاک و... می باشد . لوله پلی اتیلن با خواص ضد خوردگی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی راه حل مناسبی برای جمع آوری و انتقال سیالات فاضلابی است

لوله پلی اتیلن لایروبی

لوله پلی ایتلن به دلیل داشتن مزایای فراوان و مقاومت بالای مکانیکی و شیمیایی بهترین انتخاب برای سیستم های انتقال سیالات در پروزه های لایروبی می باشد .

 

 

لوله پلی اتیلن گاز رسانی

بیش از 90 درصد لوله کشی های سیستم های گاز رسانی از جنس پلی اتیلن می باشد و با توجه به مشخصات گاز طبیعی استفاده از لوله ها ی پلی اتیلن در سیستم های انتقال گاز یکی از اولین کاریرد های این لوله می باشد .

از کاربرد های دیگر لوله پلی اتیلن می توان به استفاده این نوع لوله ها در معادن اشاره نمود ، لوله پلی اتیلن در معادن برای انتقال خطوط گوگرد ، دوغاب و شستشوی مواد معدنی مورد استفده قرار می گیرد ، لوله پلی اتیلن در فرودگاه ها  جهت مسیر کابل کشی های برق ، تلفن ، سیستم های ارتباطی ف جمع آوری اب باران و.... استفاده می شود

 

لوله پلی اتیلن HDPE سایز 75

لوله پلی اتیلن  HDPE  لوله ای است از جنس پلی اتیلن سخت که دارای ویژگی های خاصی می باشد و این ویژگی هایی که به لوله پلی اتیلن داده می شود که تمایل به استفاده از لوله پلی ایتلن HDPE  در اجرای سیستم های لوله کشی اتفاده می شود . مواد اولیه لوله HDPE  پلی اتیلن در گرید های گوناگون تولید می گردند که می توان به  PE 80  و  PE 100 اشاره نمود . البته این گرید ها تفاوت بسیاری است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد . از موارد استفاده از این جنس لوله ها می توان به شبکه های آبرسانی ، آبیاری ف فاضلابی ، گاز رسانی ، زه کشی ، کابل کشی و... اشاره نمود .

 

اتصالات لوله پلی ایتلن سایز75

 

اتصالات پیچی پلی اتیلن

از مهمترین خصوصیات اتصالات پیچی پلی اتیلن می تواند به استفاده چندباره از این اتصالات اشاره نمود . اتصالات پیچی پلی اتیلن زا می توان پس از نصب و استفاده دوباره باز نمود و دو باره استفاده کرد . این مزیت خود را در کشاورزی نشان می دهد ، کشاورزان می توانن بعد از آبیاری لوله ها را جمع نمایند تا در مواقع کار با تراکتور ئووو به لوله ها آسیب نرسد و بتوانند از لوله ها  دو باره استفاده نماید . استفالات پیچی شامل بدنه ف سرپیچ ، اسپیلت رینگی ، اورینگ می باشد . اتصالات پیچی پلی اتیلن تا سایز 125 در بازار موجود می باشد . اتصالات با توجه به کاربردی که دارند انواع گوناگونی هستند که می توان به زانو ( نر و ماده ) سه راه ( نرو ماده و تبدیلی ) رابط (نر و ماده ) و... اشاره نمود .

اتصالات جوشی پلی اتیلن

اتصالات جوشی در انواع سایز های و انواع گوناگون که شامل زانو ، سه راه ، فلنچ و... تولید و عرضه می شود . از مهمترین مزایای استفاده از اتصالات جوشی پلی اتیلن جوشی می توان به اتسحکام بالاتر و مقرون به صرفه بودن نسبت به دیگر اتصالات چودنی و فلزی نام برد . اتصالات جوشی پلی اتیلن از طریق جوش لب به لب و به وسیله هیتر ( اتو ) انجام می پذیرد

 

اتصالات الکتروفیوژن

اتصالات الکتروفیوژن یک روش اتصال در لوله ها ی HDPE  و  MDPE  می باشد . اتصالات الکترو فیوژن از طریق رشته سیم ها جهت اتصال استفاده می  شود . این نوع اتصالات تنهانوع اتصالاتی هستند که استاندارد برای استفاده در لوله کشی های گاز رسانی استفاده نمود . زیرا این نوع لوله و اتصالات از ایمنی و مقاومت بالایی در برابر فشار های کاری بالا ترد دارند . اتصالات الکتروفیوزن برای انتقال آب و گاز به کار می رود .

 

 

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-7066166

0912-8334186

021-66144527

021-66145209

 

روش تولید لوله پلی اتیلن

لوله پلی ایتلن را به روش اکسترودر تولید می شود و با مواد اولیه به صورت گرانول به داخل دستگاه اکسترودر مکیده می شود وارده و در حرارت ذوب می شود و حالت خمیری شکل پیدا می نماید .در مرحله بعدی مواد ذوب شده به وسیله اکسترودر وارد قالب می شود  . در مرحله سوم هنگامی که مواد پخته شده از سر قالب کالیبراتور عبور نموده و در تانک وکیوم با اعمال فشار مناسب شکل داده می شود . حرارت بالای مذاب پلی اتیلن بعد از سر قالب به تدریج در تانگ وکیوم و پس از آن در تانک های خنگ گننده با استفاده از آب سرد کاهش می یابد .

لوله پلی اتیلن تولید شده به وسیله دستگاه کشنده به تریج  از درون تانک های خلاء و خنک کننده کشیده شده و به وسیله مارک زن ، مشخصات فنی و تاریخ تولید ، علامت استاندارد ف ایزو  9001  و نام شرکت بر روی آن ثبت می گردد و سپس به وسیله دستگاه برش در متراژ های گوناگون بریده می شود . کلیه مراحل تولید شده توسط دستگاه ها یکاملا اتوماتیک کنترل و مانیتور می شود که کیفیت محصول نهایی قبل قبول و در حد نام شرکت استاندارد می باشد.

 

فشار کار ی لوله پلی اتیلن

 لوله پلی اتیلن در فشار های کاری گوناگونی تولید می شوند که عبارتند از  2 ، 4 ، 7.5 ، 6 ، 11 ، 13 ، 17 ، 21 ، 22 ، 26 ، 33 ، 40 بار می باشد . لوله پلی اتیلن در فشار های کاری  4 JH 6  بار را می توان در سیستم های فاضلاب مسکونی به کاربرد چون در سیستم های  فاضلاب فشار آب داخل لوله ناچیز است . لوله پلی اتیلن در فشار کاری 10 تا 16 را دارا می باشد . جهت آبیاری در باغ ها و مزارع کشاورزی می باشد . لوله پلی اتیلن در فشار کاری 10 تا 16 را دارا می باشد ، لوله پلی اتیلن مورد استفاده در سیستم های نوین آبیاری به دلیل این که فشار آب در لوله ها بسیار زیاد  است و یا پمپ در مسیر سیستم های لوله کشی ابیاری قرار دارد نیاز است که لوله های قوی تر جهت آبیاری و آبرسانی استفاده نمود .

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 75

لوله پلی اتیلن از سایز 32 تا 2000 میلیمتر در رده سنگین یا HDPE  می باشد که در فشار کاری گوناگون از 2.5 تا 40 بار تولید می گردد و سایز 16 تا 32 میلیمتر در رده پلی اتیلن سبک LDPE  قرار میگیرند . هز سایز لوله طبق استاندارد  DIN 8074  دارای وزن های گوناگونی می باشد . برای محاسبه وزن لوله پلی اتیلن سایز 75 باید وزن لوله را در جدول وزن لوله پیدا کرد و فشار کاری لوله را به طور معمول در بالای جدول می باشد بدست آورد و از تلاقی سایز لوله و  PN  لوله پلی اتیلن عددی به دست می آید که وزن یک متر لوله است ، حال اگر لوله را در قیمت مواد اولیه ضرب نماییم قیمت یک متر لوله بدست می آید .

مزایای استفاده از این لوله ها می توان به موارد زیر اشاره کرد .

  • مقرون به صرفه بودن و پایین بدون حجم
  • مقاومت در هنگام نصب
  • مقاومت بالا در برابر کشش در هنگام نصب
  • کمترین فضای لارم برای نگهداری در انبار
  • ساخته شده از بهترین مواد اولیه جهت کیفیت بالا
  •  وزن سبک لوله پلی اتیلن

تفاوت مواد اولیه پلی اتیلن  PE 63  و  PE 80 و  PE 100

لوله پلی اتیلن PE 63

این نوع گرید از مواد اولیه پلی اتیلن در حال حاضر از رده خارج گردیده است و شرکت ها به دلیل وزن زیاد و بالا رفتن قیمت اجرا و هزینه ها یاجرای لوله پلی اتیلن میلی میلی برای استفاده از گرید از لوله پلی ایتلن با گرید  PE 63  ندارد . لوله پلی اتیلن با گرید  PE 63  به دلیل پایین بودن دانسیته کمی نسبت به مواد جدید تر دارند که این عامل موجب می شود وزن و ضخامت لوله پلی اتیلن بیشتر شود . هزینه تولید لوله پلی اتیلن با مواد  PE 63  بسیار از مواد جدید می باشد و این امر با عث بالا رفتن هزینه ها و عدم توجیخ اقتصادی می گردد .

لوله پلی اتیلن PE 80

استفاده از مواد اولیه تجاری  PE 80  زمانی در تولید لوله پلی اتیلن رواج پیدا نمود که تولید کنندگان لوله دریافتن می توانند با افزایش دانسیته مواد اولیه ضخامت و وزن لوله ها را کمتر نمایند و در نتیجه لوله های تولید می شود که تحمل فشار کمتر و قیمت ارزان تر داشته باشند . در این سفارش و تولید لوله پلی اتیلن با مواد  PE 80  رواج بسیاری دارد تا به حدی که شرکت های دولتی به پیمانکاران فقط به لوله هایی که مواد اولیه PE 80  اجاره کار و اجرا می دهند که الته با روی کار امدن مواد اولیه  PE 100 و مزیت های لوله این مواد اولیه در دستور کار قرار گرفته است

لوله پلی اتیلن PE 100

  مواد اویه پلی اتیلن  PE 100 جز جدید ترین نوع مواد اولیه می باشد که جهت تولیدلوله های پلی اتینل مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر مشخصات فیزیکی و عملکرد دارای ویژگی های منحصر به فرد و مرغول تری می باشد ، یعنی لوله پلی اتینل  PE 100 با دانسیته بالا اما وزن و ضخامت کمتر و تجمل فشار بیشتر می باشد ، این مواد اولیه جدید با توجه به داشتن خاصیت ضد اشعه ماوراء بنفش خورشید مشکل بزرپی از روی دوش صنایع تولید کننده و اتصالات پلی اتیلن بداشته است

 

 

 

 

لوله پلی اتیلن به دو نوع تقسیم می شود

1) لوله پلی اتیلن تک جداره:

لوله پلی اتیلن تک جداره مناسب برای انتقال سیالات با فشار کاری بالا است این نوع لوله پلی اتیلن به طور معمول از سایز 16 تا 2000 تولید می گردد ف مواد اولیه لوله پلی اتیلن در گرید های  PE 63 3 و  PE 80  و  PE 100 تولید می گردد .

2) لوله پلی اتیلن دو جداره:

لوله پلی اتیلن دو جداره از دو قسمت صافی و صیقلی که در داخل لوله جهت تسهیل عبور سیالات از داخل لوله و قسمت راه راه که در بیرون لوله می باشد و کاربردشان استحکام بخشیدم به لوله های دو جداره ( کاروگیت ) می باشد و در فشار کاری 31 نیوتن تولید می گردد.

 

نکاتی که هنگام خرید لوله پلی ایتلن باید رعایت نمود

1) مواد اولیه مناسب برای تولید لوله های پلی اتیلن PE 80 و  PE 100

2)قبل از خرید از اتصالاتی که مورد نیاز برای اجرای سیستم های لوله کشی است را بررسی وو انتخاب نماییم

3) سیال درون لوله باید دمایی بین 10 تا 70 درجه سانتی گراد باشد

4) فشار کاری لوله پلی اتیلن را برحسب فشار آب یا آب جاری بررسی نمایید

PN :

تلفن های تماس با پشتیبانی تلفن های تماس با ما

0912-7066166

0912-8334186

021-66144527

021-66145209

مخفف کلمه  PRESSCRE NOMINAL  می باشد و روش دیگری  جهت دسته بندی فشار کاری لوله پلی اتیلن می باشد ؛ رایج SDR  های لوله پلی اتیلن و PN  لوله پلی اتیلن عبارتند از :

 

برای مشاهده قیمت و لیست قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن به لینک های زیر مراجعه نمایید

قیمت پلی اتیلن

لیست قیمت پلی اتیلن

 

پتیلن صنعت، آماده پاسخگویی و مشاوره فنی در زمینه خرید انواع لوله و اتصالات پلیمری به مشتریان عزیز در ساعات مختلف روز است.

آدرس: تهران، شادآباد، بازار آهن غرب تهران، مجتمع تجاری بهاران، خیابان بهاران 1، بلوک 34، پلاک 42 

تلفن: 66144527 - 66145209

فکس: 66145843

همراه: 09128334186

 

برچسب ها : لوله پلی اتیلن 75 ، لوله پلی اتیلن سایز 75 ،لوله پلی اتیلن گاز، لوله پلی اتیلن آب ، لوله پلی اتیلن ، لوله پلی اتیلن 3 اینچ  پی 80، لوله پلی اتیلن pe80، لوله پلی اتیلن پی 100 ،لوله پلی اتیلن pe 100،لوله پلی اتیلن آبرسانی 110 ،لوله پلی اتیلن ابرسانی سایز 110  ، لوله پلی اتیلن درجه 2 75  ،لوله پلی اتیلن درجه 2 سایز 75 ،لوله پلی اتیلن زهکشی سایز 75 ، لوله پلی اتیلن زهکشی 75 ، لوله آب 75 ،لوله آب سایز 75، لوله 75، لوله زهکشی 75 ،لوله چدنی 75 ، لوله گاز  75، لوله کاروگیت  75 ، لوله پلی اتیلن کشاورزی 75، لوله کشاورزی 75، لوله پلی اتیلن سایز 75 کشاورزی ،وزن لوله 75 لوله 4 بار 75، لوله 10 بار سایز 75، کارخانه لوله پلی اتیلن 75

 

 

لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75، لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75، لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75، لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75، لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75، لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75، لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75، لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، فروش لوله پلی اتیلن، لوله پلی ایتلن سایز 75، فروش لوله پلی اتیلن سایز 75، لیست قیمت لوله پلی ایتلن سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای، لوله آبیاری قطره ای سایز 75 میلیمتری، لوله آبیاری قطره ای سایز سایز 75، لوله آبیاری، لوله آبیاری قطره ای سایز 75، آبیاری قطره ای تحت فشار، آبیاری قطره ای تحت فشار سایز 75، آبیاری قطره ای بارانی سایز 75، لوله فاضلابی، لوله فاضلابی سایز 75،لوله های پلی ایتلن فاضلابی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75، لوله آبرسانی سایز 75 میلیمتری، لوله آرسانی سایز، لوله پلی اتیلن، لوله های پلی ایتلن آبرسانی، فروش لوله پلی اتیلن آبرسانی، قیمت لوله پلی ایتلن آبرسانی، لیست قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی قطره ای، کارخانه لوله پلی اتیلن آبیاری قطرهای سایز 75، تولیدات آبیرای قطره ای سایز 75،