لوله دو جداره کاروگیت مناسب برای فاضلاب شهری و آبگذر ها
لوله پلی اتیلن کاروگیت سایز160

لوله کاروگیت سایز160

لوله های پلی اتیلن کاروگیت که در اصطلاح به آن لوله های دو جداره گفته می شود که دارای دو قسمت است  که یک جداره بیرونی  باشکل ظاهری موحدار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یک لایه درونی لوله که دارای سطحی صاف می باشد . این برای عبور سیالات که دارای ماهیت فاضلابی ، اسیدی و بازی و پس آبهای صنعتی مورد استفاده قرارا می گیرند .لوله های کارو گیت ( پلی اتیلن دو جداره ) بر داخلی ندارند و عملا این نوع لوه ها برای مسیر های آب و یا جوب های زیر زمینی جهت انتقال سیالات استفاده می شود.لوله های کاروگیت ( پلی اتیلن دو جداره ) حلقه ای ساخته می شوند تا بتوانند استحکام بیشتر ی در برابر فشار های محیطی داشته باشند .

 

 

تلفن های پشتیبانی تماس با ما 

0912-8334186

0912-7066166

021-66144527

021-66145209

روش های تولید لوله های کاروگیت ( دوجداره ) در پتیلن صنعت :

این نوع لوله ها ی کارو پیت ( دو جداره 9 در شرکت صنعتی پتیلن صنعت به دو صورت لوله های کارو گیت و لوله های اسپیرال کاروگیت تولید می کردد که در واقع فقط روش تولید متنفاوت است . در تولید لوله های کارو گیت مود پلی اتیلن به صورت تکه قالب گیری و پرس میشود  اما در تولید لوله های اسپیرال کاروگیت شیوه ی تولید بسیار فرق می کند . در این روش پروفیل یا همان برجستگی های روی لوله توسط اکسترودی که پروفیل لوله را تولید می کند بعد از سرد شدن و گذشتن از آب داخل وان خنگ شده و به تدریج به صورت مارپیچ رول می گردد و با یک سرس فعل و انفعالات به یکدیگر چسبانده می شوند . بعد از چسباندن لایه داخلی لوله که معمولا به رنگ زرد می باشد به جداره داخلیه لوله و روی پروفیل ها می نشیند و توسط قلتک هایی با فشار بالا بر روی لوله چسبانده می شود . این لوله ها معمولا در سایز های 125 تا 2500 تولید می شود .

 

کاربرد های لوله های کاروگیت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب های شهری و مناطق صنعتی
  • شبکه های جمع آوری آب های سطحی در شهر ها و مناطق صنعتی و کشاورزی
  • شبکه های آبیاری و زه کشی
  • انتقال مایعات صنعتی ، اسید ها ، باز ها ، نمک ها ، و... به صورت ثیقلی
  • سیلوی مواد و مایعات
  • قالب مستمر در پل های کوچک
  • مقسم آب
  • کاربرد به عنوان سیفون آب در جاده ها و رود خانه ها و معابر آدم رو

 

از مزایای لوله های گارو گیت می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. وزن کمتر نسبت به انواع فولادی و چودنی و بتنی
  2. رسوب ناپذیری ، به دلیل صیقلی بودن سطح داخلی لوله
  3. مقاومت در برابر مواد خورنده از جمله اسید ها ، نمک ها ، باز ها و میکرو اُرگانیسم ها
  4. انعطاف پذیری و قابلیت تحمل خمش
  5. مقاومت در برابر حمله جوندگان به دلیل فقدان ارزش غذایی
  6. مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش آفتاب به دلیل استفاده از مواد (  ANTI- UV  )
  7. سهولت در نصب و احرای سریع کارگذاری
  8. حمل و نقل آسان
  9. تحمل گرما و سرما ی شدید

 

لوله کاروگیت :

لوله کاروگیت دارای دو لایه درونی و بیرونی می باشد ، به قسمت داخلی لوله کاروگیت پروفیل نامیده می شود که کاملا صاف بوده است تا بتواندجریان سیال ر سریع تر از داخل  لوله به حرکت در بیاورد . لوله کاروگیت را می توان در انواع رنگ ها تولید نمود ولی جداره بیرونی لوله بهتر است دودی باشد تا در برابر اشعه UV  محافظ باشد ، به طور معمول لایه داخلی از رنگ روشن می باشد زیرا در صورت وجود سوراخ و یا آسیب دیدگی به راحتی قابل شناسایی باشد .

از ویژگی های مهمی که لوله کاروگیت دارا می باشد تحمل فشار خارجی بالاست و دلیل این امر وجود خط های راه راه در لایه ی خارجی لوله کاروگیت می باشد .لوله کارو گیت وزن سبکتری نسبت به سایر لوله هایی که جهت انتقال فاضلاب با آبگذر ها مورد استفاده قرار می گیرند دارند و در عین حال توان وزن بیشتری نسبت به دیگر لوله ها دارا می باشد و این سبب گردیده در پیاده سازی سیستم های انتقال فاضلاب و یا آبگذر ها حاده ها لوله کارو گیت مقرون به صرفه تر از سایر لوله ای مجود در بازار می باشد . لوله کاروگیتدر سه بار کاری تولید می گردند که عبارتند از 16 / 64/ 31.5  کیلو نیوتن که هر کدام مصرف خاصی را به لحاظ فشار سطحی دارند .

 

 

 

 

 لوله های کارو گیت پتیلن صنعت طبق استاندارد های ملی و جهانی تولید می شود ، لوله های کارو گیت پتیلن صنعت دارای استاندارد  DIN16961-2 که مربوط به کنترل ابعاد و مقاومت قسمت حلقوی لوله می باشد و  EN13476 که مروبوط به سایز آزمون های مربوط به مشخصات کیفیت محصول مطابقت داشته باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. . . 

همراه : 09128334186. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . .09127066166

تلفن : 02166144527 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .02166145209